Wednesday 6 March 2013

chinta itu





sakit?
itu biasa bg aku..
sakit? itu makanan harian aku
yang main hari makin menelan kepahitan...
menelan segala yg dilalui
namun redha tu perlu dalan setiap yg kita lakukan..

dalam kesakitan aku,
adanya die yg sentiasa memberi kekuatan hati, fizikal dan mental..
sabar, kuat,
itu die yg sentiasa terpaksa bertarung dengan kerenah aku ..
akibat dari kisah silam yg x pernah hilang..


hai lah memory tolong pergi,,
aku nk bina kehidupan bekeluarga xlama lagi..
pls aku x perlukan semua itu,,
kerana dia cukup sempurna dari yang lalu.
lebih baik dari yg ku harap..
lebih sempurna dari yg ku minta..


hati aku jiwa aku cinta aku.. dh lama layu..
hanya tinggal diri untuk dijadikan istri pada dia
yang setia, yg sabar, yg sayang dan cintakan aku..


terima kasih sayang..
hanya ini yg sy mampu. hanya ini yg sy perlu.. untuk hidupku..
awak mohd izuan shah bin mohd soha

No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...