Thursday 7 March 2013

jimat+ikut kemampuan

hai selamat pagi,,
harini aku nk share yg mane penantian selama lebih seminggu
yang blh buat aku jg sewel dan senyum sorg2
hahaha
sewel pnyer budak bak kata tung aku..

ok what i wanna share here is... (ckp london konon)
my new baby will born soon
waahhhhh

excited gile kot..
hahaha lantak la org nk ckp ape semua
yg penting aku tau ape yg aku buat
mama aku pn hapy n
aku x sabar nk tgk mama aku senyum lebar bile baby aku dh born
hahahahaha

ketawa jahat disitu..
xper la berbekalkan usha dari bank islam
aku harap semuanya ok..
berharap sangat unutk semua itu

yg pasti aku akn jga die mcm nyawa aku..
gile kau nk dpt bkn seng..
dh mcm2 dh nk buat ni
hahaha
n dalam masa sama kne la stnby duit lebih untuk die nanti..
hai la baby cpt la kuar ibu n ayah awk dh x sabar dh ni
hahahah

msti korg ingat baby btl yg kuar dri perut aku kan
put ianya cumalah..
seekor baby yang kuar dari titik usha aku n tung untuk mengumpul duit..
ianya keluar dari perut perodua..
hahahaha

so xsabar dh ni..
coz banyak wishlist kalo lahir baby aku ni..
n harap semuanya lancar..
aminnn...

BABY VIVA KUAR CPT EHHHH..

THANKS xoxo husna


No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...