Thursday 28 March 2013

mati!

assalamualaikum, selamat petang,,
yes mencuri /mengular/ adalah perkara wajib aku di ofis,

knapa entry aku tajuk mcm tu?
ok let's story the mory,

first..
mati ni banyak maksud bagi aku,
hilang/padam/ataupun tiada lagi..

ok afew days before
aku dah dapat rasakan betapa takutnye
ak pada mati, coz what..
bile time sakit je yg korg akn ingat bnde cm tu kan

xcaye g la cari pnyakit sure korg ingt nk mati..

ok sambung entry aku,
on friday, aku pada mulanya
hanyalah sakit blakang mungkin sebab tersalah urat semasa tidor.
membuatkan aku jd robot seketika ...

ok then tgh2 aku buat kerja kt office aku yg super cool tu,
aku dikejutkan dgn satu tusukan yang sangat kuat di bahagian dada..
aper lagi menguling jap aku..

tanpa memikir bukan2 aku just ingat aku xde pape la kan..
so just do it my work as usual..

tiba2 tusukan tu datang lagi secara mengejut..
dan kalini.. mmg gile..
dan aku ingat tuhan nk tarik nyawa aku time tu gak,,
tp alhamdulillah masih hidup..

dan setelah pulang aku pn tahan la sakit tu smpai aku balik..
sampai je umah aku dapat tau sesuatu dimana,,
aku x boleh nk KETAWA..
korang ketawa?
xyah nk ketawa sgt
ni cite serius,


yes tuhan dah tarik nikmat ketawa kt ak untuk sementara waktu,,
bile aku ketawa, aku rasa dada aku kne tikan sekuat hati.

dan aku pn terus ke hspital untuk pemeriksaan..

dan ape jadi.. xperlu la nk cite..

yes tuhan akan tarik nyawa aku bile2 masa..


tq assalamualaikum

thanks for ur time
 xoxo :'(

No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...