Thursday 28 March 2013

medical check up..

assalamualaikum selamat pagi,...

harini aku memula kan pagi aku dkt..
clinik untuk buat ECG test..
sape2 yang tetibe ad sakit2 dada tu,
boleh la trg g buat,, kot kot ad sakit jantung ke kan..

ok mula2 datang nk buat ECG test je dah melarat ke xray
kira kata lain kne buat full la trs utk tau ape masalah hidup yg menghantui
aku ni kan..

biase la manusia tak dilahirkan semua sihat..
kadang2 x brape sihat jugak kan..

so first aku buat la ECG test untuk jantung..
dengan belon2 yg dikepit kat badan aku dan ad bende kepit2
ape tah kat kaki ngan tangan ..
ye la aku bkn Dr. nk tau jadah binatang tu kan..
so dapat la report untuk bacaan jantung..

next ke bilik X-Ray..
sbnrnyer ni yg aku paling takut nak buat..
takut sakit lain jumpa bende lain..
kot2 ade kucik ke dlm bdn aku kan..
hahaha
bnyk sgt tgk tv tu yg pk mcm2 tu..

ok
serius..

lepas dah sattle tu aku pn tngu di pangil nk tau result..

what the suprise,
aku x suke nk dgr bnde ni...
aku datang sbb nk cek sakit lain..
penyakit lain yg sampai..

xpe aku pcaya je la ckp Dr tu sbb dia lebih tau
dari aku yg tau
nk tekan culculator yg lg pandai dri aku tu je kan..

hahahah
xpe lah husna redha..
ape2 pn
ajal maut di tangan allah..
aku redha.. keluar dgn muka senyum jer..

thanks Dr sebab bg tau semua bnde yg aku x nk tau sbnrnyer..

ok
guyss..
kalo korg rasa x sehat tu g la clinik ke hspital ke x kesah la
atlist jgn jd cm aku ni..
dh last2 baru tau..

ok ape2 pn hidup masti diteruskan. duit mesti dicari..
 xoxo
selamat menjaga kesihatan..

p/s : nak tau bape aku kene RM80 je hehe murah kan.. so boleh claim kt office balik..

No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...