Friday 29 March 2013

nak spek baru & gaji x masuk?

emmm

entry kedua untuk harini,

haha
dalam kegembiraan aku arini, agak pening kepala gak bile
gaji x masuk lg, spek dh crek,
lesen memandu tamat tempoh,

hahaha duit oh duit..

tp x pe aku senyum jgk
so misi untuk arini adalah untuk
menghidupkan dulu yg dah mati tu,
sian die mati xcukup o2 la tu,
xpe jap lg aku idopkan ko eh,
so kat sini kurang-kurang pn dah makan RM50 gak ni,

next is
spek aku yg dh retak,,
walaupun retak pakai jugak,
sian sbb ni jer la punca yg membantu aku
melihat dengan lebih jelas,
maklumlah,
mata dh nk exp dh kan..
ni pn dh makan xtau bape ratus, harap2 aku
dapat membuat penjimatan beganda dgn beli bingkai and buat lens
dgn harga RM50

hahah

ternyata kedekut disitu,

ok
dalam kedekut2 pn aku dh melantak gak pizza
untuk lunch break aku tadi kan..

jimat katanya,,

hahah ok lah..
GTG leter update lg eh..

xoxo
semoga duit mampu turun dari langit
(angan2 jer la husna oii)

thanks  ur time guys..



No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...