Friday 8 March 2013

no more facebook


morning..
selamat pagi..
assalamualaikum..

arini im not in a really good mood..
sbb ad perkarayang terjadi semalam buat aku
total down

btw nasib baik si dia tetap blh senyum walaupun
aku tau dia sakit sbnrnyer..
i know him more..

aku btl btl minta maaf dkt die..
walaupun aku tau bukan aku buat semua tu..
tp ape boleh buat bende dah jadi..

tis all about FACEBOOK
aku rasa facebook dh x releven untuk medium
perjumpaan kawan2 lama
atau medium pertemuan jodoh
tapi dia cuma satu tempat dimana
manusia bertempur sesama sendiri
untuk kepentingan masing2..

ape yg terjadi kat aku semalam dh cukup buat aku rasa
its enought for facebook..
and no facebook at all..

xperlula aku cite ape jadi kt facebook aku smalam..
yg pasti ia sungguh menyakitkan aku dan dia terutamanya..

btw.. this is the way for me
to talk with no body..
here the space for me

cukup cukup lah..

p/s to person do it
cukup cukup la menjatuhkan dan menghancurkan hubungan org
lain korg x dpt ape pn..
dapat dosa je yg dah pasti..


for all facebookers
gunakan tmpt ni betul betul
org sebok berperang kat sabah korg buat facebook tmpt perang korg plk..
eh eh kan kan..

ok xoxo..

No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...