Monday 11 March 2013

Penantian


penantian suatu siksa dalam hidup..
perhhh jiwang plk..

penantian dari banyak sudut,,
penantian..
tu mmg suatu yg paling aku x suka..
coz i hate waiting..
tp penantian ni jugak la aja aku jadi penyabar..
jadikan aku seorg yang rasional dalam membuat keputusan

aku harap penantian aku kali ni tak sia sia..
dan aku harap penantian aku kali ni..
akan buat aku , mama, dia akan tersenyum lebar..

aku sentiasa berdoa agar segalanya lancar..
kerana ada nazar yg perlu aku tunaikan jika penantian ini membuahkan hasil..

ya allah.. permudahkan segalanya ya allah..
sesungguhnya kau sentiasa
mengetahui apa yg terbuku dihati..
dan aku sungguh berharap dengan penantian ini..

aminn..

mama this my promise..
i hope u will smile when u see my success
and this is my wish before kawin..

love u mum,
love u sayang (izuan shah)

xoxo

No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...