Saturday 20 April 2013

wedding progress #kad,kawin /stiker/banner/ banting

assalamualaikum,.

hai harini nk story another progress yg aku tgh jalankan
untuk wedding yg x berapa nk lama lg ni kan..

ok nak di mulakan cerita,
aku dah start cari designer untuk item-item dalam title
aku tu lebih kurang 2bulan la..
tu baru nk cari tau..
dan macam2 masalah lah timbul
dalam niat suci murni nk cri designer ni pn ad gak manusia yg x berapa
nk senang hati aku nk kawin..
aku pn x tau knpe..
aku kawin pki duit die ke?
atau ko xcukup2 duit lg nk kawin?
what ever!! bak kata tunang aku
lantak pi hampa lah

so aku pn teruskan la usha mencari
dan aku pn tanya lah
kat mmbr aku yg baik hati ni, "amerol"
hahaha merul thanks 4 ur help eh..
so die pn cari2..
last2 smalam aku pn jumpalah org yg nk tlg buat tu

so the person is "ADIB"
owhhh ok, adib, aku dh pn kenal die ni cuma x la slalu jumpa dia ni
so smalam sesi perbincangan aku ngan die
ape yg aku nk buat semua..

alhamdulillah nasib baik die seorg yg profassional dalm kerja..
come on business is business, fren is fren

and sgt best berkerja dgn die..
and aku harap adib mampu memberikan hasil yang luar biasa
awesome, and superbb
aku percaya kt die dan aku rasa die blh buat semua yg aku nk
dgn hebat insyaallah..

sempat die tnye ngan aku,

ko xde kenal designer lain ke una?

so jawapan aku senang je.
dari aku membazir duit bg kt org yg aku x knl,
baik aku bg duit kat mamber2 untuk bende yg sama.

so that is the best answer untuk soalan tu..
dan aku tau masih ad yg iri hati aku berkawan ngan dieorg,
padahal dorg cool jer..
btw
adib merul yg x berapa nk sehat tu kan..
thanks..

and another thing,
si LOWED heheh kemungkinan aku akan amik hikmat videography kau tu..
hehehe

thanks fren
i hope my wedding getting awesome dgn bantuan korg..

thanks 4 ur time, love u guys..
XOXO

No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...