Thursday 9 May 2013

hello smiles good bye tears!

assalamualaikum.

selamat tengah ahari,
harini abit story pasal cinta hati pengarang jantung jiwa ku

*x nk baca sila clik 'x' sign kt tab atas tu ok.

ok kenape enry title aku cm tu?

mesti ingat aku gembira berbunga riang kan..
hah!!

sape kata percintaan manis?

puitthh pait yong..

xpe la dalam susuah2 hidup aku nk move to another stap pn,
sekurang2 nyer aku pn terus lah melangkah

aku masih x putus asa dan sentiasa senyum..

kdg2 sakit jiwa gak.

tp xpe, aku tau
dia baik sebenarnya

hehehe

ok, disebabkan mothers day dah nk muncul
aku ni pn tgh la ter pk pk nk bg aper kt mama ku ni kan..

so aku beri la cadangan bernas kat tunang aku, nk celebrate
skali ngan mama die n mama aku, nk bawak dorg kuar g makan2,

tp x berapa nk best plk dgr kan..
bakal mak mertua aku ad plan lain plk
xper la maybe die nk kuar ngan kawan2 die kan..

its ok asalkan die happy aku pn happy..

ok korg jgn lupe plk eh,
mothers day,
kalo bab boyfen semua ingat x kan untuk ibu yg lahirkan kita nk celebrate
 bg hadiah mahal skit nk bekira kan,

*macam mana jahat die pn, dia tetap pemembawa syurga kita..

to my mum
mama, una sayang mama, terima kasih sbb sentiasa ada
dalam setiap tawa dan tangis una..
love u super damn much!!

No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...