Friday 3 May 2013

PRU13

hai assalamualaikum..

hai..
semua org satu malaysia
tgh buzy pasal mengundikan,
so terpengaruhlah gak la sikit,,

walaupun aku ni bercangah pendapat dgn my fiance kan
tiap2 ari gaduh pasal parti.
tp kitorg stil unite blh dok sebumbung kereta, semotosikal..

kadang2 sakit hati gak kan bile ad jer nk dibangkang kan
xper masing masing punya pendapat mereka masing masing.

dan kita perlu hormat ape juga pilihan mereka..
mungkin itu yang terbaik untuk die,

hehehe
dalam berobses berpilihan raya kan..
aku ni pn x lepas gak berkempen ngan tunang aku..
ari2 ad jer nk cite pasal politik..

hahahaha

kadang2 kelakar jgk.
gaduh pasal politik..
nk makan nk g jalan cari aku jgk.. huh
hehehe
my dear sayang
jgn obses sgt la
awk pn x balik ngundi kan..

heee
ape2 pn harap korg korg dapat buat pilihan yang baik untuk kawasan masing2
jgn sampai bermusuh2 pulak
ok
love malaysia,
love peace.

sape menang pn terima seadanya ye..

xoxo love u guyss thans 4 ur time..

ape parti aku pilih?
ehhh aku pilih parti tapaware ok x?

No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...