Wednesday 5 June 2013

4 month to a big day!

assalamualaikum,
selamat ptg semua,

setelah sekian lama ak, x melajukan jari menaip
arini tetibe jari jemari memangil untuk berbicara.

ok story start,

tik tok tik tok sedar x sedap tingal beberapa bulan je lagi
akan tiba lah time untuk hari yg sgt besar untuk hidup aku..

dengar mcm seronok tp dlm hati tuhan je yg tau,

'tuhan saja yang tahu perasaan ke" nyanyi jap
 kuikuikui

ok ok bact to the story,

aku dh lame x update aku pnye bloq yg suam ni
sbb aku sgt sgt sgt sgt sgt bz
dgn kerja aku yg banyak kt ofis,
tambah dah makin dekat ngan wedding aku lg..

arrggghhh semak weh.

ok dlm diam x diam,.
aku dh pun menempah catering n andaman,

yg mane alhamdulillah setelah berbincang dgn teliti mama aku pn setuju n kitorg trs booking je,
disebabkan masa dh x banyak, so
xyah nk cerewet sgt..

and untuk design pn alhamdulillah
adib did a great jop,
sgt lawa n aku sangat berpuas hati ngan kerja adib btw thank bro.

ok next month dh bz nk puasa so aku pn dh start bz untuk isi2 borang utk nikah
n naik turun pejabat agama tu untuk buat itu dan ini, nasib baik khusus kawin dh pg awal2.

ok next week tambah bz untuk pg amik ukuran baju,
nk boking tu bookinh ni
haiyakkkkkkk

harap2 semuanya berjalan lancar.

pray for me ok guys.
 thanks 4 reading

xoxo love u guys..

No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...