Friday 19 July 2013

Budak Couple Seminggu - Putri Awani

Assalamualaikum,

Salam Ramadhan,
ok harini dah masuk puasa yg ke 10 semoga kita
terus mengejar pahala berganda dibulan yg baik ini.

ok harini aku tertarik untuk menulis pasal
bnde yg ngah kecoh kat youtube tu,
sapa nama die PUTRI AWANI,

aku pn search la kt youtube pasal die ni
knape la org sebok ckp pasal die kan,

so aku pun terjumpa dan tepuk dahi sendirri kejap.
aku bukan nk kutuk ape yg die buat atau ape,
cuma mungkin die tersalah langkah untuk anta
bende2 mcm tu kt youtube yg sebelum ni pn
banyak menibulkan kontroversi kan.

aku dh pn tgk video die n banyak gile org buat parodi
pasal video tu,

aku kesian jgk kat die,
yer lah mane x nyer x pasal2 malu die,
yg buat2 parodi ni pn ad jgk la yg membina,
ad yg saja nk tambah dosa,

tp xleh buat ape dh kan, bnde org dh tengok dan dh buat perodi dh pn,,
xsalah aku, next week pnyer perodi MELETOP pn ad gak
si jihan tu buat,

si dik, ko terima je lah dgn hati terbuka,
nasib baik putri awani tu comel ok,
kalo x msti lg ramai kutuk,, sian die,

so lepas ni,
semua org boleh jadikan ni sebagai ikhtibar supaya
bende2 mcm ni x memakan diri sendiri,

setiap manusia ada kelemahan dan kelebihan masing2,
ape pn aku blh tabik spring kat die sbb die berani utk buat bnde2 mcm tu,
yg kutuk2 die tu? berani ke? nk buat utk gf korg ke, bf korg ke?
blm tentu,

ape2 pn mengingat mengingati sesama kita tu bagus, tp jgn sampai menghina,
we just a human being,

ok love u guys,
love Allah,





No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...