Wednesday 17 July 2013

si roadtax nizam

assalamualaikum,

selamat dah puasa yg ke 8 harini,

alhamdulillah masih dikurniakan kesihatan yg sihat,
ok harini nk story mory pasal roadtax, omg,
bile ckp pasal roadtax je msti lah melibatkan diri dgn duit,
biase la nk pki kne la melabur lebih skit kan,
ok aritu roadtax moto aku xleh idop sbb ad saman,
dan kini begabda, roadtax kereta menunggu turn dh ni,
ni aku ngah becatu nak membayar sanam kan,
kalo x mimpi lah aku nk idop kan 2 eko binatang
peliharaan aku yg baik hati tu,
hahaha
mcm biase la nk pki kenderaan ni mmg kne stndby la bnde2 mcm ni.
kalo rasa x sanggup jgn pki kannn
aku masih la bernasib baik
sbb aku xde hutang kereta, bia la buruk pn, x beli kete baru ke ape,
yg penting duit aku x membazir nk beli mahal2 nk jga itu ini,
aku masih bersyukur, itu pun dh cukup seronok,
blh bawak aku g jb. melaka. pd genting, smua aku dh treasure dh,.
dan blh bawak mama aku g NSK kan,
so x perlu lah sampai kata org nk sampai,

biar papa asal bergaya sgt kan,

dh cukup bersyukur dgn ap yg ad,
next is time to beli rumah itu yg lebih penting untuk hidup sebenarnya.
dan alhamdulillah, Allah masih memberi rezeki kepada aku,
so korang2 yg pki kete tu ah mcm mne?
best x nk idupkan roadtax insurance?
best kan,
hahaha sakiittt hati.. tp xpe la, die pn berkhidmat kan,
ok ape2 pn take a good care or ur verhicle,
jgn smpi die buat perangai,
sakit hati nanti.
ok xoxo love u guysss thans 4 ur time.

nama die nizam,, aku pn x tau knape en tunang pangil die nizam. hahah
ni la binatang peliharaan aku yg baik hati ni..
mmg x mahal mane pn yg penting xde hutang ok.

No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...