Monday 19 August 2013

Birthday En.Tunang + Wedding Preparation

Assalamualaikum,

lame gak la aku menyepi x update ape2kan,
walaupun tah ad ke x org baca kan,

heheh x kesahlah jahhh

yang penting its al about my life,
bercerita bkn niat utk berlagak, 
cuma ini cara berkongsi cerita utk many stranger
hehehehe

ok start with wedding preparation
alhamdulillah, 
ari ahad aka semalam, aku dh sattle bayar utk catering dgn mama aku,
dimana aku amik catering dekat tempat kakak aku amik dlu
mak aku kata amik kt situ je senang, n makan die pun sedap
(according to guess yg datang la)
hehehe 
lepas dh bayar tu
aku pun pergilah ke kedai menjual barang2 pengantin,
ape aku beli?
as usual xkan korg datang kenduri aku nanti nk balik tangan kosongkan..
so aku pun dh beli barang2 yg nk dibuat doorgift...

so far x la mahal sangat aku ni kalo boleh nk buat se bajet yg mngkin, so ni 
paling bajet la ni eh yg aku buat..
nk meletop2 sgt pn nk buat hape kan..

so aku pun bergegas lah pulang lepas siap semua,

know what 
aku ni konon2 nk buat surprise la kat en tunang, birthday die kan,
so aku pn dh mc org gile kehulu hilir x tau nk beli hadiah ape,,

tetibeee... 
teringat die pnh ckp 
*syg sy nk beli perfume baru boleh x? n deodorant tu sy pakai gatal la..
ala ciannn
ting ting ting dapat idea, carikan die perfume n deodorant utk die.. hah boleh... bg deodorant tau
hahahahaha

so aku terus lah menyerbu watson utk cari..
nk beli mahal2 x mampu sgt so aku pn bg jer la mane yg aku mampu..
yg penting ikhlas,

dear en tunang:
saya tau awak x baca bende ni, tp if one day u found this, i wan u to know, that how much i love u is cant
be pay by money or other, happy bithday my dear, n hope u enjoy ur life, be a good muslim,
jgn tinggal solat, semoga kasih sayang kita sentiasa mekar dan tak akan hilang sampai bila2.
i love u so much 

HAPPY 24th BIRTHDAY SAYANG!!

thanks 4 reading 
lots of love 
have a wonderful day uolllsss.. 
xoxo




tgk mama yg excited lebih tgk baju pengantin haha
sementara menunggu nak sattle kan payment..
ni jer yg aku mampu belikan utk die.. and he love it :)
from 1st day aku jumpa bdk ni,  die sgt kelaka. i love him

No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...