Tuesday 1 October 2013

ITS OCTOBER !!!!

ASSALAMUALAIKUM,

hahahah apa yg menarik bulan ni,,
ok first nk share pasal umah baru yg aku dh pun duduk sana,
alhamdulillah dlm pening2 susah mencari rumah,,
aku dah pun dapat rumah untuk diduduki selepas kawin, untuk october
aku duduk la sorg dlu ye..

dlm proses memasukkan barang wakaf dari mama, hahah
biase la baru nk mule idopkan, so dpt la peti ais mesen basuh
semua wakaf hehehehe
alhamdulillah,

rumah x la besar sgt tp alhamdulillah utk duduk 2 org dlu boleh la..
n kat mane rumah aku,, kat area bukit belimbing seri kembangan,
kenape aku duk sane,,
sebab harga minyak dh naik so aku memilih utk cri rumah yg dekat dgn
tempat keje.. n dapat la dkt ngan tmpt keje yg boleh jalan kaki je dri umah to office.

hehehehe

semoga aku dapat membina sebuah keluarga yg bahagia dlm rumah comel itu..
kalo ad rzki lebih baru lah beli rumah sendri buat masa skrg mungkin belum lg..

ok tu je..
hope this October will be good to me..
love yaa..
thanks 4 read..
xoxo

No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...