Monday 9 December 2013

TAMIYA

Assalamualaikum.
ok ni kisah pasal hobby lama Mr.H dan kini cari semula,
kisahnyer bermula lama dah, Mr.H mengeluarkan ura2 pada aku, yang die nak main TAMIYA balik, 
xtau TAMIYA Tu ape?
ok ni sikit info,
TAMIYA adalah salah satu permainan mini car yang mana dimain mengunakan track
hahahaha
tu je la tau,
Ok lepas dh 2 minggu buat research pasal TAMIYA ni akhirnya aku ngan Mr.H dah pun 
jumpa dengan penjual nya  Brother Miji di area Equine, and 
perbincangan dijalankan dengan sengit,, 
wah wah mcm debat pulak, Brother Miji ni juga bakal bukak kedai die area 
Puncak Perdana So nanti senang la aku nak cari barang Tamiya ni,

disebabkan aku pun minat jugak bende2 yg kene pasang2 ni so Mr.H 
dan aku membuat keputusan untuk beli 2 biji, hehehe 
supaya tak gaduh,

yg ni shooting star Dash 3. milik Mr.H

yg ni Astute RS milik aku la, hahah
aku nak model dancing doll tp malangnya model tu susah nakdapat
and aku rasa dh xde kot untuk dicari,
aku minat yg ni sebab aku suke keta yg pakai single sharf yg mr.H d
die saja nak try kete double sharf sbb x penah try katanya,

so we are couple.. hehe

 ok dah bermulalah hoby baru kami,
dan aku pasti every week kitorg akn pergi cari track 
and beli tayar baru, enjen baru and mcm2 lagi la, dan paling penting adalah tools
untuk kacuk2 kan kereta ni,
aku harap hobby baru kitorg ni akan merapatkan lagi hubungan kitorg ni,
and kalo keta dah power sikit boleh la jinak2 masuk Petandingan eheheh

mane nak dapat kete ni?
ok korg boleh dapatkan kat
kat Times square pun ada tingkat 6
ataupun type je kat FB
TAMIYA banyak group kat situ,

ok nanti kalo ada barang baru nti aku update pasal tamiya ok,
thanks 4 reading 
XOXO Puan Husna

No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...