Tuesday 28 January 2014

Ke Korea Ke Kita?



Assalamualikum,

hai guys, korang penah tgk tak rancangan kat TV9 yang bertajuk KE KOREA KE KITA?
yang disiarkan setiap hari ahad pukul 7.30 mlm.

ok aku nak cite sikit pendapat aku tentang program ni,
tgk tajuk msti korang pun pelik kan, pahal tajuk die cmtukan,
ok rancangan ni sebenarnya membawa 2 orang pengacara yang mana mereka kene treasure
ketempat tempat menarik yang ada di sekitar korea, dan ditempat-tempat
yang diorg pergi tu, akan ada game yang dorg akan main,
dan game yang dorg main kebanyakannyer semua lawak-lawak,
and yg bestnyer 2 pengacara yang sangat gila-gila ni mmg menghidupkan
rancangan yang sangat sempoi ini,

rancangan ni takde script, so segala yag dorg cakap adalah dari apa yang dorg rasa nak cakap,
hahahahaha, aku mmg boleh kata every week akan tnggu dpn tv sbb nk tgk rancangan ni,
bukan setakat nk tgk lawak dorg je, tp dpt tau tmpt-tempat best kt korea, and sbb aku minat pengacara die hahah(blushing sikit)

sape pengacara die?
ni adalah pengacara die,
yang pertama
kasi tunjuk itu gambarrrrr.... hahahaha


hahahaha ini adalah pengacara die untuk program itu,
sape mat misai ni? dia adalah FASHION ICON HIPSTER iaitu WAK DOYOK, yang mana
die ni mmg style gile, aku ni suruh la Mr.H aku pki ala2 die kan.. tp malangnya mr.H aku taknak.. hahaha
takpe tak pe,
ok yang penting aku minat style die and dalam rancangan tu, wakdoyok mmg sangat gila2,
walaupum dlm style die yg sgt cool tu, sbnrnyer die seorg yg sangat kelaka. n die adalah salah satu sebab aku tgk programe ni.. melting bhaaaiii hahah (gurauje)

ok ini adalah pengacara die yang ke 2,
kasi masuk itu gambarrrrr!!!


uissshhh sape plk ni kan, bagi pengemar muzic indie underground korang sure kenal die, sape nama die, beliau adalah MYO dari band OH CHENTAKU, aku folow band ni dari dorg main gig lg, mula2 tgk mamat ni, mcm poyo je tp bile aku tgk die dlm rancangan tu, baru aku tau gile gak mamat ni sbnrnyer, and aku pun penah jumpa die waktu zaman VERSUS 2, n sangat friendly gile.. ok bila dah digabung
dua gila-gila ni jadi la gila gila gila rancangan tu,

so bagi korang yang tak pernah tgk rancangan tu, boleh la try tune up korang punyer tv chanel ke TV9 pada hari ahad jam 7.30malam..

aku tak sabar nak tgk this week pnyer episode. mcm2 kerenah diorang ni. btw sbnrnyer rancangan ni bertambah la gile dengan crew2 yang sangat sempoi dlm tu.. boleh bantai karoke la, ape la.. hahaha
serius fun wehhh..

ok thanks 4 read guyss.
XOXO Puan Husna

p/s: aku mmg sgt suka fashion hipter dan indie muzic :)

No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...