Tuesday 25 February 2014

home sweet home

Assalamualaikum,
aku dah kawin masuk 4 bulan tp rumah malu nak ajak org datang lagi, ye la xde ape lg umah aku,
nanti kalo org datang diorg kutuk2 rumah aku, kecik ati tite.. hahahah

bukan nak cite pasal kecik ati ke ape ke.. ni nak cite sesi mencari kelengkapan umah.
alhamdulillah, walupun umah yg aku duduk bersama mr.H tak la banglow 3 tingkat, tp banglow 12 tingkat, aku di tinggkat 9, hahahaa tinggi kan banglow aku,

duduk di Selangor/KL kalo gaji mcm aku ni nk duduk umah bawah mmg mimpi la choooootttt..
ni kisah perbincangan aku n mr.H untuk beli kelengkapan umah, mcm main deco bersama eric dh ni,

rumah kitorg tak la besar, so kene pandai pilih perabut supaya takla terlampau sempit.
so kitorg pun decide untuk mencari

1. sofa : nak yang 2 atau 3 tempat duduk sahaja. taknak yang besar. tak muat umah..
2. divider cabinet / mini bar cabinet : untuk dividekan bahagian dapur dan hall
3. gambar hiasan aku ni kan gile art, so sure kene ada jugak
4. frame : nak penuhkan muka aku ngan die kt umah..

mr.H suka yang mcm ni tpppppp aku tidak hahaha

aku lebih suka yg mcm ni nampak simple dan tenang.. ewahhh

ni pon ok, tak serabut sangat.

dan kenapa aku taknak beli banyak2 barang adalah disebabkan mungkin aku akan berpindah rumah, so gile nak hangkut banyak2 dh la tingkat 9.. hayoo kalo boleh campak terus kebawah xpe la kan.. danyang pasti takyah mahal2 sbb aku ngan mr.H ni kaki wrestling.. kang roboh semua hahahahaah

so kalo dh ad barang2 umah nti, boleh la raya nak jemput2 org dtg umah.. kalo tak sila la beraya kt umah mak aku hakhakahaa...

so next week berharap kami dapat mendekorasikan rumah dengan jayanya.. dan nti aku update lg kalo dah cantik sikit umah aku tu ehhhhh..

thanks 4 ur time people..
xoxo Puan Husna

p/s : nak ke ikea tp manusia ramai gilors dan baik aku g dekat2 area umah boleh angkut sendiri pki lori company.. hehehehehe

2 comments:

  1. Aaa..bia ringkas n rasa tenng je...cik mah pilih yg ketiga tu..en suami pun suka juga..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe tu la.. tq cik mah utk pandangan itu..

      Delete

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...