Wednesday 19 February 2014

Nervous!


Assalamualaikum,
harini sangat tak keruan nyer la hai aku rasa,,
tah nak ckp senak perut ke ape ke pun aku tak tau,
yang pasti perasaan mcm nk kene perform depan jutaan peminat( berangan artisss) harharhar
ok yang penting dari bangun tido aku dok pikir, aku mimpi ke rialiti?
aku mimpi ke ngigau?
ok mmg aku mimpi je sebenanrnya.. tp apa petanda mimpi tu..

dan yang pasti dari pagi gi keje sampai la saat aku melajukan jari aku menaip ni,
jantung aku masih lg macam kuda berlari..
adakah disebabkan raya cina ni taun kuda so jantung aku pun ikut sama?
haissshhh
apa yang sebenar aku takutkan?
aku pun pelik,
aku ni nervous sangat dh kenapa.nak ckp takut antu..
buat kene gelak je ckp aku takut antu...

haishhh.
relex sikit husna.. nak cakap aku nervous pasal g interview tadi?
hak elah mcm x pernah g interview, n ok jer xde masalah.. tp mslhnyer ni..
ya allah kenapa dup dap dup dap ni jantung aku..
ke mimpi aku btl2 menjadi kenyataan? (bulatkan mata nganga kan mulut) (QoQ)

haaaaaaaaaaaa???

ok ape2 pun akan di update soon kalo aku dh dpt jawapanyer kenapa ok..

thanks 4 ur time guyss,,
xoxo Puan Husna


p/s: nasib baik jantung laju mulut tak ikut sama.. kalo tak ramai lah makan sumpah arini hahahaah
 so jaga mulut anda :)



2 comments:

  1. nak kata baru jatuh cinta x mungkin..
    nak kata nervous baru kawen lagi la x mungkin..
    muahahaha....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah tu la pasai,, bedebo debo je rase.. hahahah

      Delete

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...