Friday 6 June 2014

PIALA FA PAHANG ATAU FELDA UNITED?



Assalamualaikum,

salam jumaat semuanya,,

panas panas,, Piala FA dah sampai kemuncah dah ni,, haaa seperti yang ramai tahu final esok akan mempertemukan team under dog FELDA UNITED dengan team tok gajah PAHANG, haaa yang mana satu pilihan korang? dan berapa jaringan korang rasa esok? aku rasa felda menang 21-3, 21-4 straight set,, hahahah kau ingat main badminton ke hape husna oi?

aku mmg minat bola pun,, tp sbb final ni bkn team fav aku,, so mcm acah2 je la nak tgk hahahahaha jgn marah ehhh, sbb felda vs pahang ni macam pahang lawan pahang jugak la sbb pahang pun banyak felda kan,, hehehe,tp negeri lain pun ada felda ape,, hhahahaha, tp ok la untuk pertama kalinya felda masuk final, dan disebabkan mama adalah anak felda,, ok la aku sokong felda la.. hahahaha

aku tau ramai orang2 felda kt luar sana excited nk sokong felda kan,, yang felda tengaroh, felda air tawor, felda taib andak, felda bukit raja,, felda ulu tebrau.. haaa semua felda kt johor aku sebut ni.. haahaha duk bandor ek cm gini la ek, hahaha *johor sangat ni una oiiii

ok ape-ape pun, aku nasihatkan, menang kalah tu adat ok, yang penting semangat kesukanan,, taknak la dengar main baling2 batu ke, main tumbuk2 ke kan, asal kalah nak gaduh,, lain kali kalo takut kalah jgn tgk, pastu nak gaduh pulak kan,, hehhhh biasaaaa die,, jadila mcm fan bolasepak luar negara tu,, sbb tu diorang maju, tgk Man U, Liverpool, Chelsea rilek je,, nyanyi2 tepuk2 tangan baru la best!..

ok kepada kedua-dua pasukan, good luck and enjoy the game, prove it yang bola sepak malaysia juga gempak ok!! hogoh pahang hogoh, felda ape tegline die ohhh ni serang bang serang? hahaha bantai tak tau plk aku ni hahahaha. so aku predict felda menang 2-1 ok? anda bagaimana?

ok thanks for your time
xoxo Puan Husna


p/s: emmmm cm ne ni cm ne ni. cm ne ni cm ne ni




6 comments:

  1. pahang. orang pahang ni aihh :)

    ReplyDelete
  2. Pahang !! Pahang !! Ikut bapak aku. Kekekee.

    ReplyDelete
  3. yezaaaaaaaaaaa saya org pahang

    ReplyDelete
    Replies
    1. owhhh pengantin ni harus la pahang kan kan.. hahahah :)

      Delete

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...