Tuesday 19 August 2014

Mr.H is Turn 25!! Happy Birthday

Its a spacial entry for my dear sweety husband!

AMARAN : Entry ni terdapat ayat geli-geli!

Assalamualaikum,



MOHD IZUAN SHAH, mengenalinya 9 tahun lepas pertemuan pertama main nyorok2 blakang tiang dekat depan butik nike di mid.. dan at the same day jugak die berjaya membuka hati aku untuk terima die menjadi Gf waktu tu la.. umur form 4. 16tahun baru ye. (gatal nak bercinta) seorang yang sangat simple, sedikit pendiam jika baru kenal,, dan sangat kelakar. dan alhamdulillah dia sudi mengambil aku menjadi suri buat dirinya.. ewahhhh walaupun ramai yang cakap die jambu ke langsat ke, durian ke aku tak kesah, aku tau aku tak secantik mane.. tp bersyukur sbb masih ada yang sudi nk kat aku ni.. hewhewhew.. *tahan nangis hahah

25tahun lepas, dia dilahirkan di JB, dan kini harini,, dia di sebelah aku tersenyum menyambut ulang tahun yang ke25, mudenyerrrrrr.. hahahah tolong jangan perasan mude.. heheheh ok this spacial wish untuk awak,, sbb saya tau kadang2 awak stalk jugak saya punyer blog kannnnnn,

dear mr.H
saya tak de hadiah mahal nak bagi kat awak memandangkan tengah bulan,, saya tak dapat belanja awak makan mahal2 sbb tengah bulan, saya tak belikan awak kek sbb awak tak makan, saya tak buat party sbb awak buzy.. tak kira apa awak buat,, dimana awak berada,, saya nak wish, selamat ulang tahun,, semoga diusia ini,, awak akan terus istiqamah mencari redha Allah,, diberi kesihatan yang baik untuk terus membimbing saya,, menjadi imam untuk saya setiap hari walaupun bukan semua waktu, menjadi penasihat yang baik.. semoga allah mempermudahkan urusan awak dunia dan akhirat,, melapangkan pintu rezeki awak untuk keluarga kita,melindungi awak dari sakit. takde apayang mampu saya beri selain doa yang takkan pernah putus untuk kebahagiaan awak, kita dan keluarga kita.. semoga awak akan terus menjadi pembimbing saya sampai ke syurga Allah InsyaAllah, sayang in what ever u do. jangan risau jika jatuh.. sbb saya akan sentiasa ada untuk bantu awak untuk bangun walau saya tak kuat.. tp saya tau sayang lebih kuat. happy birthday sayang. i will always love u sampai ke bulan dan patah balik.. kehkehkeh (esok pinjam duit eh nk beli hadiah) hehehehe i is love u lahhh! hahaha

sorry for this geli-geli entry
xoxo Puan Husna

p/s: boy yang belanja makan tadi TQ boy :)


1 comment:

  1. Atototo sweet sangat. Eh ! Mesti sebenarnya title entry ni ada typo kan. Kan ? Hahahaha ! :P

    ReplyDelete

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...