Thursday 30 October 2014

Menghitamkan Kulit Di MotoGP2014

Assalamualaikum,,

ok entry basi tak berape basi  #trowback satu kali.. heheeh ok ini kisah Weekend lepas,
sbnrnyer tak letak harapan pun utk dapat pegi tapi dalam family group wassap, tetibe pakcik aku cakap ada 2 tiket untuk sape yang nak pergi.. mak hai .. mmg aku, adik, abg ipar semua mmg berebut la nak pegi kan.. sbb setahun sekali je ehh,,

and bukan selalu dapat cuci mata bak kata Mr.H *amboiii niat lain rupenyer... hahaha so tibe tibe pakcik aku ckp disebabkan kitorg mmg ngam 2 org dan tak de  nak bawak anak or ape ke kan.. so die bagilah kat kitorggg yeeehhhh loncat2 happy heheheh..



selalu org mmg pegi waktu race day,, dan kebetulan kitorg tak jadi balik gombak so kitorg ke sana lah,, firstday naik kereta.. ok lagi, tak jem sangat sabtu tu..tp panas die dah mcm udang kene bakar dah muke aku ni,,

parking kereta RM10.00 ok la tak kesah la sbb mmg dah tau kan kalau MotoGP ni jangan mimpi la nak jumpe bende murah..



sempat la tgk Qualification dgn stunt dari KTM punyer team, mule2 ingat nak pegi kat main entrance.. tp kemalasan tahap dewa dan nak menjaga mata mr.H supaya tak gembira sgggtttttt kann hahahaha so tak jadi pegi main terus balik je,,,

so secound day.. kitorg memilih untuk naik moto.. sbb start dari simpang KLIA dah jem ok!.. dan kebetulan aku dah tau tmpt grandstand kitorg,, so direct kesana melalui jalan belakang.. hehehehe.. takyah la sesak2 lalu depan.. sampai agak awal dalam pukul 10.00pagi dah terpacak dah kat situ.. itu pun org dah ramai tau.. nasib la ad lagi sit.. dan kitorg duduk tanpa berganjak.. kalo bangun je cnfm dah takde tmpt duduk. smpi nak g toilet nak solat kene gilir-gilir hehehe. punyer ramai manusia.. haissshhhhhh


 yang ni adalah waktu race Moto2, yang mane pelumbe malaysia Hafizh Syahrin pada awal mmg agak gempak aku dah jerit-jerit dah sbb die start petak no 18, and sampai lap ke 4 die maintain no 4, 5 je mcm tu.. pastu aku tak ingat lap ke berape tah.. semangat aku yang berkobar2 nak sokong die musnah,, sbb die jatuh pulak depan mate aku kat last corner.. alllaaa terus sedih.. pastu tetibe aku nangis *over hahahaha sbb npk kekecewaan waktu die jatuh tu sbb die agak di depan la... tp its ok Hafiz kitorg ttp support awak.. :)



kami dan belacan tiada bezanya hahaha mmg panas gile.. mr.H dah sampai sakit kepala, so last race Utk MotoGP, mr.H adalah peminat Lorenzo dgn Pedrosa,tp malangnyer pedrosa juga jatuh kat conner yang sama dengan hafiz jatuh,, , tp aku ttp marquez di hati hahahahah.. and aku tak minat Rossi walaupun aku tau die power!.. and last race nah aku belanje korang video yang smpt aku rakam,, tahan je lah telinga dgr org jerit + bunyi moto.. hahahaha


dannn yeeeehhh my marc marquez menang.. dan mule lah excited.. nampak die lambai2 kat aku hahahahahah *perasan padahal die lambai semua org hahah


hahha aku siap cakap kat mr.H nanti kalau saya ada anak lelaki,, saya nak die jadi racer mcm tu.. hahaha nampak angan-angan n tetibe mr.H pun ckp boleh sy pun suke eeehhhhh hahahaha tetibe pulak.. hehehe haaa siap la anak aku nanti mmg aku letak kau dalam trek nanti hahahaha

thanks for your time
Xoxo Puan Husna


p/s: tetibe terjumpe moto cafe carer cantik semalam..



3 comments:

  1. takderlah hitam mana pun, akak tengok ok jer?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hitammm lah tu kak farahh..cer g gathering hari tu cnfirm x....hahaha..ampun kak una..okbai! :P

      Delete

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...