Wednesday 14 January 2015

Fashion Rambut Lelaki

Assalamualaikum,

harini buzy sangat tapi curi time sikit nak up entry.. hehehe..  so disebabkan terkejut berok aku dibuat bile nak g lunch tadi tetibe mr.H dah berubah rupe.. hahahah die boleh g bantai potong rambut puleee.. hah! mcm ape?  nanti lah aku post gambar sebelum dan selepas.. hahaha

ok sebelum aku perkenalkan rupe terbaru laki aku.. ahah jom kita tgk ape fashion rambut yang menjadi kegilaan kaum lelaki.. dan ianya menjadi tarikan kaum wanita kannn..






sumber :google

haaa yang mane satu idaman kalbu korang?

kebanyakan lelaki memilih untuk buat Mohawk ataupun rambut ayam je aku pangil.. so mr.h pun buat lah.. haishh nak letak gambar die pun nanti lah aku letak mcm nak gelak pun ada.. tp aku dah dari dulu lagi banyak kali ckp kat die
aku suke laki rambut panjang,, tak tau lah kenape.. tpp mmg suke.. tp tak la panjang sampai lutut ke ape cukup lah panjang mcm gambar kat bawah ni.. haaaa cun kannn.. mcm kacakk je kann..



tapi mr.H taknak rambut panjang sbb die kata pening.. hahaha so simpan je lah impian aku utk tgk die berambut panjang.. so aku tgk je la gambar izzue islam berambut panjang ni.. sbb mr.H selalu ckp die mcm izzue islam.. *muntah satu kali hahahaha

thanks for your time
xoxo Puan Husna


6 comments:

  1. Hahahahahaha ! Dia dah tobek da rambut dia ? Semalam elok lagi. Harini da tobek ? Tahniahlah. :P

    ReplyDelete
  2. rambut pendek jg yg ttp dipandang kemas...sedap mata memandang

    ReplyDelete
  3. Hahahah. suka rambut panjang. tak rimas ke tengok ?

    ReplyDelete
  4. ahkak pun potong rambut hbs pendek dik non..ngape kome suka rambut panjang -_-

    ReplyDelete
  5. Tapi tapi tapi....
    Izzue Islam memang hensem pong....

    ReplyDelete

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...