Monday 19 January 2015

Review : Enjoy's Corner Milik Sharifah Shahira & Ijoy

Assalamualaikum,,

selamat hari isnin to all readers, haaa ni sebenarnya entry berhabok yang duduk terperuk dalam draft hahahaha.. ok tapi disebabkan harini mood lapa,, so aku nak buat food review je hari ni.. dan tunggu yer ada 3 4 kedai lagi bakal menyusul.. hahahaha

korang pernah dengar ENJOY'S CORNER? tak pernah? meh aku perkenalkan kat korang,, kedai makan ber konsep food court yang mmg terdapat lebih kurang 15 ke 20 menu tak silap aku..

antara menu yang di hidangkan,, ada, mee ketam,  chicken wing, laksa, takoyaki, western, steamboat, kacang pool, dan banyak jugak la yang lain lagi..


Enjoy's Corner ni sebenarnya adalah milik sharifah shahira dan suami die ijoi.. ala yang artis tu hahaha *tetibe nak jugak cakap artis, konsep kedai yang aku suke.. sbb die more too untuk lepak lepak chill sbb ada screen besar, and table open air, lagi satu kalau lepak selalu mesti ada shisha.. so kat sini juga ada shisha.. mmg sesuai kalau korang nak pegi melepak ngan kawan2 yang jenis huru hara ketawa ria tu.. hehehe

aku pergi sini sbb dapat tahu dari cousin aku yang kat sini ada kacang pool.. gile kau tergoda aku.. lame tak makan.. so aku pun pegi ngan mr.h, *sorry takde gambar sbb hp mati time tu..

sumber :facebook Enjoy's corner

ok aku sampai sampai terus order.. then makan.. tapi .. bagi aku kacang pool die ada sedikit kurengggg disitu.. aku tak tau la tekak aku ke.. atau ape.. tp apa yang aku rasa adalah,, kari die tak masak.. aku pnh makan kacang pool lakin.. and rasa die jauh jugak la beza.. tapiii.. kalau korang nak cube.. mungkin time aku datang tu kot tak berapa, tp time lain sedap kot mane tau.. so korang kene try sendiri dulu ok!

 mmg agak kiciwa la bile nak makan tetibe dapat cmtu.. aku pun makan tak habis.. sorry abang kacang pool.. tapi cousin aku ckp Laksa, ayam penyet kat sini mmg best.. next time aku datang aku nak try lah menu lain pulak..

Enjoy's Corner ni terletak dekat Desa Melawati.. sape yang rasa-rasa nak lepak sini boleh la datang untung2 dapat jumpe artis.. mmg ramai jugak artis rajin lepak sini.. mcm haritu aku jumpe Kak shira, Kak Lynn, Abg Ijoy and ada jugak a few artis time tu.. tp mata aku kalau malam mmg Out of service sikit so aku abaikan je hahahaha..

here a bit info pasal Enjoy's Corner ni ok!


Thanks for your time
XOXO Puan Husna


12 comments:

  1. tak pernah lepak lagi sini. nak try lahh :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha boleh pergi untung2 artis ramai kat sane

      Delete
  2. Bapak mertua aku janji nak bawa makan kacang pool larkin tapi sampai ke harini tak dapat lagi. Huwaaaaaaa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wehhhh kacang pool lakin mmg terbaik toookkkk! dulu hari2 wehh waktu dok jb dulu

      Delete
  3. Macam menarik! Kena cuba ni. TQ for review!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaa mmg menarik.. kalau nak lepak jangan lupe ajak ehhhh hahaha

      Delete
  4. Boleh try nie.. huhuhuu.. thanks share :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. welcome welcome.. sile cube hehe jangan lupe ajak ehhh tetibe hahaha

      Delete

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...