Monday 26 October 2015

#MotoGP2015 - Mengidam Nak tgk Hafizh Syahrin & Marquez!

Assalamualaikum,,

fuhhhh setelah bersungguh-sungguh mencari tiket untuk #MotoGP2015 ni akhirnya i alsss dapat jugak 2 tiket dari +Nuriesya Nadia  hehehehe tq nurie and husband.. tercapai jugak bende yang aku ngidam nak tgk Hafizh Syahrin & Marquez... *mengarut sangat mengidam nak tgk race moto tak pernah di buat orang oiiii husna!


tp betul aku rasa kalo aku tak dapat tiket aritu mau aku melalak dekat laki aku. mmg sampai aku dah mimpi2 g tengok race.. hahaha. husband aku pun dah sampai cari org jual tiket dah sbb nak penuhi keinginan aku punyer pasal.. hahahaha hari-hari oiii dok ckp ngan mr.H nak tgk race nak tgk race.. hahaha lantak nasib la mr.H ni penyabar boleh layankan je perangai.. 


so setelah tiba saat dan ketika sempat la aku lari ke Sepang untuk tgk race semalam.. and im so happy bile dpt tgk Hafizh sharin menghabiskan race and dapat top 10! tetibe mcm over plk nak nangis kat situ sbb proud gile dengan die hahahaha over teruk emosi ibu mengandung ni.. hahaha



walaupun cuma dapat tgk marquez untuk 4 lap je lepas die jatuh waktu tgh fight dengan rossi tp ok la aku berpuas hati sbb dapat jugak lepaskan kempunan untuk tgk diorg secara live.. hahahaha so next year tak tau lg dpt pegi ke tak.. sbb dah ade si kecik kann so mcm tak sesuai plk nak bawak die.. tp mr.H kata plk takpe belikan die earphone bg tak bising sangat hahahaha.. so tgk lah next year dpt tgk live or tgk di depan tv je.. hehehehehe

thanks for your time
Puan Husna


p/s: comelnyer kalau anak muke mcm Marquez ehhhh tetibeee!

2 comments:

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...